FAKE EARRINGS PRANK ON PARENTS!

1 LIKE = 1 SWAG

► Connect with me!
– https://youtu.be/4HEXL705Ewk
– Snapchat: TheYoungBean
– http://instagram.com/theyoungbean
– https://twitter.com/theyoungbean__
– PSN: TheYoungBean

Background music created by
https://twitter.com/Chukimusic
youtube.com/user/Chukimusic

Thanks for watching! ❤

– TheYoungBean ♛

Comments

Skyhighblu says:

Hahaha your mom is funny that was good

ABQ Aesthetics says:

HAHAHA dude I’m dying!!!! I lost it when your mom layed on you. That was literally one of the funniest videos I’ve seen in my life. LOL

TheYoungBean says:

New Tattoo Prank on my Parents!

https://www.youtube.com/watch?v=2TQPLCZQKlw

Cast says:

Hey Bean I am currently in the creation of a new gaming team called storm. I watched some of your videos and I liked them so I thought you could be a member. If you are interested add me on Skype and we can chat: donotopen.exe

Austin Howsare says:

Plzzz

XXX COFFIN says:

pinche poncho

16MPH says:

lmaoo dude i got my ears pierced when i was in 6th grade

eliseo fernandez says:

Lmfao this was funny! Subscribed

Austin Howsare says:

Bean can we Play RN?

xXMidnightPhantomXx says:

That’s so dumb, if those were real earrings and if they took them out early, you would have gotten a infection and they wouldn’t care smh

EvilMike says:

hey i have a question.Where did you bought them from?

Juan Reza says:

Haha omg

kingproplayer 23 says:

Whats the problem on having earrings?

Alex Hawley says:

I subbed 🙂

Videogame, Airplane, and bottle flip master says:

That was really funny if I get 10 likes I’ll do it

SCARMX says:

his mom’s face at 2:42 lmaoooo

Igar says:

funny how he doesn’t see the camera

philip waldstreicher says:

my mom was like you should get your ears periced

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!